World Wide Web anno 1943

Jeg kan gode lide, at internettet gør min verden større og mindre på samme tid. Mængden af information, adgangen til alt muligt, og petitnyhederne om venner og bekendte. I 1943 surfede og googlede de i årbogen ”Hvem, Hvad, Hvor” fra Politikens Forlag. Den udkommer for sidste gang i år. 

Jeg har kigget i et opsamlingsheat '33-'43. I den lette ende får man overblik over 
fjer- og spilledragter ...























… og i den tunge ende et ærligt svar på, hvor mange dage, der er tilbage at 

gøre godt med.











   
Internettet glemmer ikke og det gjorde man heller ikke dengang. Her er en opgørelse over Det Kongelige Teaters fiaskoer.
L
ur mig om Paul Hervieu og A. Schnitzler ikke var trætte af, tredive år senere, stadigvæk at få stukket i næsen, at ”Labyrinten” og ”Levende Timer” var skrigende fiaskoer og taget af plakaten efter første opførelse. 






Hep, hep. Vi elsker når vi gør os gældende i udlandet. Ragnhild Hveger tager sin nationale tørn med fireog-
fyrre verdensrekorder. EM 1992 go home.
























Denne her side ville jeg elske. Fordi jeg helt banalt godt kan lide at vide, hvordan ting hænger sammen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar